Tel.: +48 91 387 10 40
E-mail: rezerwacja@lineamare.pl
O której zaczyna się i kończy doba hotelowa?
Doba w naszym hotelu rozpoczyna się o 16:00 w dniu przyjazdu, a kończy o 11:00 w dniu wyjazdu. W przypadku chęci przedłużenia pobytu prosimy o wcześniejszy kontakt z Recepcją. Możliwość przedłużenia doby jest uzależniona od dostępności wolnych pokoi i wiąże się z dodatkową opłatą (kwota zależna od terminu i aktualnej oferty).
Czy mogę przyjechać wcześniej, zanim rozpocznie się doba hotelowa?
Wcześniejsze zakwaterowanie zależy od dostępności wolnych pokoi. Jeśli dotrzesz przed 16:00, a pokój będzie już gotowy, chętnie umożliwimy wcześniejsze zameldowanie bez dodatkowej opłaty. W przeciwnym razie możesz przechować bagaż i skorzystać z infrastruktury hotelowej (np. strefy wellness czy kawiarni) do momentu przygotowania pokoju.
Czy hotel dysponuje miejscami parkingowymi?
Tak. Zalecamy wcześniejszą rezerwację miejsca, ponieważ liczba miejsc jest ograniczona. Miejsca parkingowe są dodatkowo płatne (np. 40 zł/doba – prosimy o weryfikację aktualnej ceny podczas rezerwacji). W przypadku braku wcześniejszej rezerwacji lub wyczerpania limitu miejsc, hotel nie gwarantuje dostępności miejsca parkingowego.
Jakie posiłki są wliczone w cenę pobytu?
W ramach wykupionego pakietu w hotelowej restauracji serwowane są:
W tych przedziałach czasowych bufet jest do Twojej dyspozycji bez ograniczeń, jednak wejście na posiłki jest jednorazowe. Prosimy pamiętać, że godziny posiłków mogą ulec zmianie.
Czy dostępne jest menu à la carte?
Tak. Zapraszamy do restauracji à la carte Albero, która jest otwarta w godzinach 13:00 – 23:00. Aktualne menu znajdziesz tutaj: Zobacz menu à la carte
Dzięki bogatej ofercie dań z karty masz okazję poznać różnorodne smaki i propozycje przygotowane przez naszego Szefa Kuchni.
Czy mogę przyjechać z pupilem?
Jak najbardziej! Jesteśmy hotelem przyjaznym zwierzętom domowym i z przyjemnością gościmy Waszych czworonożnych przyjaciół. Aby zapewnić wszystkim Gościom komfortowy pobyt, prosimy o zgłoszenie przyjazdu ze zwierzęciem już na etapie rezerwacji. W przypadku braku takiej informacji, hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia pupila. Za pobyt zwierzęcia pobierana jest dodatkowa opłata (np. 70 zł/doba; sprawdź aktualną cenę w trakcie rezerwacji).
Czy zwierzęta mogą przebywać we wszystkich strefach hotelu?
Ze względu na wygodę i bezpieczeństwo pozostałych Gości, prosimy o niewprowadzanie zwierząt do stref ogólnodostępnych, takich jak Spa & Wellness czy restauracja. Więcej informacji znajdziesz w naszej dedykowanej sekcji: 4 Łapy
Jak często sprzątane są pokoje?
Serwis sprzątania prowadzimy w godzinach 8:00–16:00.
Czy można zamówić usługę pralniczą?
Tak, w części skategoryzowanej (5*) dostępna jest usługa pralnicza (płatna dodatkowo). Szczegółowych informacji udziela recepcja.
Czy w pokojach dostępne są żelazka i deski do prasowania?
W części skategoryzowanej (5*) pokoje standardowo wyposażone są w zestaw do prasowania. W części nieskategoryzowanej recepcja dysponuje żelazkiem i deską do wypożyczenia (w miarę dostępności).
Czy w Pobierowie obowiązuje opłata klimatyczna?
Tak. Opłata klimatyczna wynosi 3 zł za dobę za osobę (naliczana od drugiej doby pobytu). Pobierana jest w Recepcji, tylko gotówką. Hotel nie jest beneficjentem tych wpłat i nie może wystawić rachunku/faktury. Na życzenie Gościa możemy wydać potwierdzenie dokonania wpłaty w formie druku.
Czy mogę wypożyczyć w hotelu rower lub kije do Nordic Walking?
Tak. Dla Gości dostępna jest wypożyczalnia rowerów i kijków Nordic Walking. Sprzęt podlega dodatkowej opłacie (np. 50 zł/doba za rower; kije do nordic walking udostępniamy bezpłatne – dokładne ceny sprawdź w Recepcji lub podczas rezerwacji).
Zachęcamy do aktywnego spędzania czasu i odkrywania piękna okolicy na dwóch kółkach lub podczas marszu z kijami!
Czy mogę korzystać z basenów i saun w cenie pobytu?
Tak. Strefa Wellness jest nieodpłatna dla wszystkich Gości. Dostępne są:
Strefa Wellness jest otwarta 7 dni w tygodniu, w godzinach 09:00–21:00.
Czy jest strefa tylko dla dorosłych?
Tak. W ramach relaksu i komfortu Gości wprowadziliśmy tzw. strefę ciszy od 19:30 do 21:00, przeznaczoną wyłącznie dla osób powyżej 16. roku życia.
Czy jest dostępny basen zewnętrzny?
Tak. Zapraszamy dozewnętrznego basenu z podgrzewaną wodą, otwartego w zależności od warunków pogodowych – zazwyczaj od okolic maja do października. Dokładny termin otwarcia i zamknięcia sezonu może się różnić w zależności od aury.
Czy w cenie pobytu otrzymam ręczniki basenowe?
Tak. Ręczniki basenowe są dostępne w strefie basenowej. Prosimy o ich zwrot po zakończonej wizycie w aquaparku lub przy wymeldowaniu, aby kolejni Goście również mogli z nich skorzystać.
Czy w hotelu znajduje się SPA?
Tak. Nasze Dr Irena Eris Beauty Partner to miejsce stworzone z myślą o relaksie i kompleksowej pielęgnacji. Spa jest otwarte codziennie w godzinach 9.00–21.00. Recepcja Spa znajduje się na poziomie -1, gdzie możesz uzyskać szczegółowe informacje o dostępnych zabiegach i zarezerwować wizytę. Zachęcamy również do zapoznania się z pełną ofertą zabiegów: zabiegi
Czy w hotelu jest dostępne bezpłatne Wi-Fi?
Tak. W całym obiekcie możesz bezpłatnie korzystać z szybkiej sieci Wi-Fi. Hasło otrzymasz podczas meldunku w recepcji.
Czy oferujecie transfer z/na lotnisko lub dworzec?
Aktualnie nie zapewniamy własnych transferów, ale z przyjemnością pomożemy w organizacji przejazdu taksówką lub prywatnym shuttle bus.
Czy można płacić kartą płatniczą lub BLIKiem?
Tak. Akceptujemy różne formy płatności, w tym karty debetowe, kredytowe (Visa, MasterCard) oraz płatności mobilne (np. BLIK).
Mamy nadzieję, że nasze FAQ ułatwi Ci planowanie pobytu w Linea Mare. Jeśli jednak masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami – z przyjemnością pomożemy i dołożymy wszelkich starań, aby Twój pobyt był niezapomniany!Dział Rezerwacji:
Tel.: +48 91 387 10 40
E-mail: rezerwacja@lineamare.pl
Do zobaczenia w Hotelu Linea Mare!
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności. Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez LINEA MARE OPERATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Widok 8, 00-023, Warszawa Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w .